Въпроси относно резервацията, плащането, документи за пътуването

1. Въпроси относно резервацията

2. Въпроси относно начините за плащане

3. Въпроси относно получаването на документите за пътуването


1. Въпроси относно резервацията

1.1 Какво е резервация на запитване?

1.2 Ще получа ли потвърждение за резервацията?

1.3 Как мога да направя промяна на своята резервация?

1.4 Как мога да променя имената на пътуващите лица?

1.5 Как мога да анулирам своята резервация?

 

1.1 Какво е резервация на запитване?

Моля, обърнете внимание, че желаният от Вас хотел не е наличен за посочените дати, тъй като контингентът ни е изчерпан. Възможно е да се направи запитване, което е финансово обвързващо. Обработката на запитването отнема стандартно от 1 до 3 работни дни. Ако резервацията бъде потвърдена, тя остава гарантирана според Общите условия на съответния туроператор. В случай че желаната от Вас услуга не се потвърди, не са дължими такси и при възможност ще Ви предложим необвързваща алтернативна оферта. При допълнителни въпроси сме на разположение на на тел. 02/935 57 27; 0700 14004 или email sales@billatravel.bg.

 

1.2 Ще получа ли потвърждение за резервацията?

В случай че сте направили резервация или заявка за резервация онлайн, ще получите веднага след приключването й автоматично потвърждение по имейл. Допълнително ще получите потвърждение за пътуването (вкл. информация за плащането) на посочения от Вас имейл адрес, което ще Ви бъде изпратено в рамките на първия работен ден след постъпването на резервацията / заявката за резервация.

 

1.3 Как мога да направя промяна на своята резервация?

Промени на имената, както и промени и анулации на резервациите можете да заявите към нас по телефон или по имейл. По правило за това се начислява съответната такса. За промяна се свържете с нас на тел. . 02/935 57 27; 0700 14004 или email sales@billatravel.bg.

 

1.4 Как мога да променя имената на пътуващите лица?

За промени на имената по правило се начислява такса. За промяна се свържете с нас на тел. 02/935 57 27; 0700 14004 или email sales@billatravel.bg.

 

1.5 Как мога да анулирам своята резервация?

В сайта не може да анулирате Вашата резервация. Ако желаете да анулирате се свържете с нас на тел. 02/935 57 27; 0700 14004 или email sales@billatravel.bg.

 

2. Въпроси относно начините за плащане

2.1 Как мога да заплатя своето туристическо пътуване?

2.2 Какви банкови данни са ми нужни за преводи?

2.3 С какви кредитни карти може да се направи плащане в сайта?

2.4 Изисква ли се такса за трансакция при плащане с кредитна карта?

2.5 В сигурни ръце ли са данните на кредитната ми карта?

2.6 Кога се извършва плащането на авансовата и остатъчната сума?

2.7 Застраховани ли са моите вече направени плащания?

2.1 Как мога да заплатя своето туристическо пътуване?

Резервацията си може да заплатите чрез банков превод, онлайн с кредитна или дебитна карта. Плащания

 

2.2 Какви банкови детайли са ми необходими за превод?

Сметка в лева:

Име/Name: „Юробанк България“ АД 
Swift CodeBPBIBGSF
IBANBG11BPBI79421200045864
Tитуляр/Name of holder: ДЕРТУР БЪЛГАРИЯ ООД / DERTOUR BULGARIA LTD.

Курсът евро - лева, по който работим, е 1,96. Като основание за плащане посочете номера на резервацията.

 

2.3 С какви кредитни карти може да се направи плащане в сайта?

За резервации на Billa Travel в сайта се приема плащане с MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, Diners Club и American Express. За плащането на странични разходи и допълнителни услуги на място са валидни условията на съответния търговец.

 

2.4 Изисква ли се такса за трансакция при плащане с кредитна карта?

Не, не изисква.

2.5 В сигурни ръце ли са данните на кредитната ми карта?

Вашите данни при нас са в сигурни ръце! Защото сигурността на Вашите лични данни и информациите за кредитните Ви карти за нас е основен приоритет. Вашите данни се обработват от нас с нужната степен на поверителност и в никакъв случай не се разкриват на трети страни. Използваната от нас технология за кодиране SSL (Secure Socket Layer) гарантира, че данните Ви са защитени от неправомерно използване.

 

2.6 Кога се извършва плащането на авансовата и остатъчната сума?

Авансов депозит от цената на пътуването се дължи при получаване на нашето потвърждение на резервацията. Стойността на депозита е 35% от цената на пътуването (минимум 100,- евро), освен ако за резервираната услуга не важат специални условия. Остатъчната сума трябва да бъде платена до 30 дни преди отпътуване. Този срок е валиден както за банкови преводи, така и за плащания с кредитни карти. За краткосрочни резервации при по-малко от 30 дни преди отпътуване цялата сума е дължима веднага. За резервации на полети и резервации на пътувания с включен полет цялата сума се заплаща незабавно и в пълен размер.

2.7 Застраховани ли са моите вече направени плащания?

Вашите пари са защитени - веднъж от австрийската държава чрез законово утвърдената защита срещу несъстоятелност и още веднъж от касата на REWE Group – един от най-големите европейски концерни с годишен оборот от близо 60 милиарда евро.

 

На Вашето доверие  да заплатите цената на пътуването си още преди заминаването, ние ще отговорим с една независима застраховка, произтичаща от членството ни в "Германския съюз за застраховане на туристически пътувания VVaG" (DRS). По този начин изпълняваме нормативните изисквания и осигуряваме още по-голяма сигурност за Вашата почивка. Чрез тази застраховка са обезпечени платената цена на пътуването и необходимите разходи за връщане при обявяване на несъстоятелност на туроператора. Удостоверението за сключена застраховка, даващо право на пряк иск срещу застрахователя, ще получите заедно с потвърждението за Вашето пътуване.

  

3. Въпроси относно получаването на документите за пътуването

3.1 Ще получа ли документи за пътуването?

3.2 Как ще получа краткосрочно моите документи за пътуването?

3.3 Кога ще получа моите документи за пътуването?

3.4 Как мога да получа брошура?

3.1 Ще получа ли документи за пътуването?

За резервираните от Вас услуги ще получите съответните документи за пътуване. Моля, обърнете внимание преди заминаването на пълнотата на документацията. Проверете точността на резервираните услуги с данните на Вашия ваучер.


3.2 Как ще получа краткосрочно моите документи за пътуването?

В случай че сте резервирали краткосрочно, ние можем да Ви изпратим документите за пътуването, с изключение на някои самолетните билети, също и като ваучер по email.  Актуалното разписание на Вашите самолетни билети можете да видите в сайта на съответната авиокомпания по всяко време.

3.3 Кога ще получа моите документи за пътуването?

След пълно плащане по резервацията ще Ви изпратим ваучерите за пътуването. Документите за пътуването се издават около 21 дни преди отпътуване, а за краткосрочни резервации в рамките на 24 часа.

3.4 Как мога да получа брошура?

Брошурите на BILLA TRAVEL може да разгледате онлайн, както и да свалите в PDF-формат на нашия сайт.  Физически оригинал на брошурата можете да вземете от всички супермаркети на BILLA.